Monday, July 23, 2007

my shining star..


bile malam sunyi2 gini *actually x la sunyi sgt psl ade budak memekak tepi bilik aku neyh*, aku slalu la byk berpk *ke berangan?* hehe..aku suka tgk bintang..ske sgt scene dlm movie yang couple dok baring kat atas bukit tgk bintang pada malam yang cerah :) waaaa..romantik sakan..hihik..cantik kan bintang tu..penyeri malam..tapi dah bape hari dah asik ujan je..malam pon gelap je..siang plak ujan je manjang, x benti2..tu yang smpi aku rasa x bape sehat ni..headache la segala macam..

td kunun2nya nak study..bukak la latihan tax, baru habis satu soklan buat..dah penen..hehe..buat milo panas, minum pastu mkn panadol n skang ni get ready to sleep la :) yayang aku tu pun tak sehat gak..cian kat dia..esok kelas agak pack la..kol 8-11, audit..11-1, kemahiran membuat keputusan..4-6, ma..pengcan2..ni b4 tdur ni, aku dah siapkan buku2 nak g kelas esok, dah siap iron baju sumer..lehla aku bgn lewat sket pagi esok..hehe..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...