Tuesday, July 24, 2007

MC =(


erm..hari ni MC.. pagi td bangun2 penen lak pale aku..x daye nak g kelas..penat je semangat aku iron baju n kemas2 buku semalam..pastu baring2 je atas katil smpi petang..best gak tu berbungkus aje..hihiks..pastu dah ptg tak tahan sgt aku g pusat kesihatan..tu yang dapat ubat n mc sekalik..nuar pon x sehat la..cian la kat dia.td dia br sms aku, dia ckp nak tdur..x larat..dia tdur ngan mak malam ni..mst teruk gak dia saket tu smpi tdur ngan mak :( waa...sedihnya aku..
hr tu dia dah janji ngan aku nak kuar mgu ni tp mgu ni dia nmpk mcm asik x sehat je..aku igt nak balik kg la mgu ni..rindu la kat fam aku..n nak g dusun..mkn buah..hihi..nnt aku amik gmbr buah dokong ek z :D

ha..td ayein msg aku..dia ajak g shopping sok pas habis kelas..hihi..dalam demam2 tu, den nk g shopping gak~ alang2 leh la aku g bli tikar getah sekali..rimas aku tgk bilik ni kosong aje..

mak aku baru je pas call..hihi..sonoknya dpt dgr sore mak :) ilang lak demam aku ni..hihi..deman wendu ke ni..ekekek..ala, sorry la z, mak aku ckp tak jd balik kg mgu ni..hehe..x dpt la eden nak snap gmbr utk ko..x jd nk beli karpet sok..mak aku suh amik karpet kat umah tu je..hihi..save bajet aku..hahaha..senangnya ati aku malam ni dpt ckp ngan mak =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...