Thursday, July 19, 2007

menyahut cabaran *versi izza*

hehee..dah lama zie suh aku skodeng handbag aku..kali ni aku menyahut cabaran la ni kunun2 nya..tp aku bukan takat skodeng handbag je z..aku skodeng almari aku skali..hahahaa..tu la segala barang penjagaan diri aku *skemanya ayat* ;p

okey..skang jom kte skodeng rupa handbag aku plak..hehe..aku sayang n ske pakai handbag ni sbb handbag ni nuar yang belikan.. :) sebelum diskodeng..


tadaaaa..hehe..ni la isi2 dalam handbag aku..purse ngan hs tu benda wajib la *wpon aku mmg slalu tertinggal hs nk g mna2 pon* pastu compact powder in2it, lip ice, lip gloss mentholatum, perfume bodyshop *zatil kasik ni..macey dear*, eyeliner maybelline ngan kunci bilik aku..yang korang nampak gantung2 kat kunci bilik aku tu keychain nuar kasi..hehe..sepasang gitu..comey..aku ske ;p

6 comments:

ReDbLoOdSnOw said...

whoaaa..ko ciap kasi kitorg skodeng almari ko gak ek **kemas almari ko nampak** ekekeke..syabas za, ko telah pun menyahut seruan cabaran..kehkehkeh.

Nuar kasi ko h/beg ek **jelesnyer aku** nnti nk suh adam belikan h/beg wat aku gak ah...ekekke.. **acah2 arwah mak enon jek**

sweethOneY said...

hahahaaa..ko jgn z..jadik kes cam cincin hari tu kang, kat ne ko nk surukkan muka? hahahaha ;p

udeen said...

huh..huehue..satu almari diskodengnye. punye la bertimbun tambun barang2 nye.masyarakat! huhuu..

sweethOneY said...

hehek..abg udin ni..nama pon pompuan..ekekeke...

Zana Sadri said...

la.... baru dia nak buat ek... nie kerja org *rajin* dan *bersemangat* nih.. tehehehee :P

sweethOneY said...

hehe..mustila kak zana..sgt rajin dan bersemangat :D weeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...