Thursday, July 19, 2007

letih woo...

fuh..sebelum aku memulakan menaip posting ni, nak tarik napas seploh kali dlu..hehee..*in...out..* ;p penatnya br lepas mengemas almari ngan mengemop bilikku ini..ngehehee..tp ni belum pasang tikar getah lagi..roomate aku baru nak kuar petang ni pegi beli..semangat tol dia :D hehee..bagus gak..lantai bilik ni dah la x bape nak lawa..hehe..

keadaan bilik yang blom siap dikemas lg..hehee


tadi aku g blok sebelah angkat saki baki barang aku yang kat bilik kawan tu..pakai hot pants ngan shirt je..aku x jangka pon ade plak dak laki lalu kat situ..cepat2 aku nyuruk balik pokok..hahahahaa..ngok ngek tol..blok aku ni tepi bukit, n tepi jalan..kalau ada sape2 ternampak aku tgh nyuruk kat balik pokok tu dari atas jalan tu sure dia pon nak tergelak *ape hal la dak pompuan ni* hahaa..sengal la..

dah penat2 mop bilik ni..pewot rasa lapar lak..hehe..trase nak mam kfc lagi la.. ;p

4 comments:

ReDbLoOdSnOw said...

Aku ngah magin ko pakai hot pant **mulut ternganga** waakakkaka.. eh za, x ke payah lg nk pindah2kan brg2 tuh bile korg nak pasang tikar getah.

sweethOneY said...

hahahaa..jgla imagine..malu aku *tersipu2* hahahaa...
xdela..beg2 tu nnt aku simpan la dlm almari..pastu pasang je la tikar getah :D

pu3nemo said...

wey sure snart kan ko pakai hot pants..aku pun ngah image nie.. =p

sweethOneY said...

hahaa..ni lg sorang..*tarik2 pp nemo* ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...