Friday, July 20, 2007

hikayat sebuah kotak ;p


ha..tgk la kotak ijau ajaib tu..hihi..tadi aku ngangkut lagi saki baki barang aku dari blok sebelah ni..bape kali angkut daaa *kali ni x pki hot pants da..pki jeans...serik!* hahaha..aku angkut kotak ni la tadi..beratnya aku rasa..last2 aku tinggal je kat tgh2 jalan tu..hahaa..jauh lagi aku nak angkat tadi, xkuasa aku nak angkat dah..lantak situ..aku tinggalkan je kat situ, balik bilik igt nak ajak rumet tlg angkat sama..alih2 kuar2 je blok aku, eh eh..apsal kotak ni ade kat depan blok aku ni..hehe..sape la yang baik ati tlg aku angkat kotak tu letak btol2 depan blok aku..time kasih sgt2..

tikar getah still x beli lagi..rumet aku ckp x sempat dia nak beli semalam..berbogel lagi la lantai aku ni hari ni..

ha..lagik satu..aku dah drop subjek mandarin..haha..sbbnya aku kena amik elektif dlu sem ni..memandai2 je aku amik subjek pilihan bebas..haha..nasib baik subjek u2 tu ade kosong lg..klo x, melopong la aku..n result sem 3 hari tu dah kuar..taraa..hehe..sukaknya ati aku..2 subjek yg aku amik tu satu A, satu A-..tp cgpa naik sket je..ampeh tol..klo ade satu C tu, bukan main lagi dia tarik cgpa..huhu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...