Tuesday, July 31, 2007

alahai egoku sayang..

adeh encik ego, kenapa ego sgt ni..pasai ko ar aku x p kelas taw x *x pepasal aku bebel ke ego tuh* aha..hari ni tah ape angin aku, nak g kelas naik motor la pulekkk..selalu tu jalan kaki selamber je..hari ni ngade2 pulekk..tapi aku setat2 encik ego tu, dia x mo setat ar..lenguh dah kaki aku tajang2 kicker dia tu *kak kick, tlg statkan motor!!* ;p hmmmm..mmg la 2-3 hari dah motor tu x setat tapi apsal payah camtu sekali..aku rasa nak antar bengkel ar, dah la starter pon xleyh pakai..erm..aku tataw la ape yang x btol ni..isk..pakai pandai..jaga x pandai :( mengamuk la adik aku kang bile taw aku belasah motor dia smpi camni..huhu..act ego ni adik aku yang punya..aku curik je dari dia..hehe..ayah aku belikan untuk dia time aku kat matriks, dia form 5..pastu bile dia masuk matriks, motor tu ade kat umah, xde sape pakai..aku amikla pki ok! hehehe..untung ade kakak cam aku ni ;p hmm..nak kata lama sgt motor ni pon, x la jugak..baru 2 thn lebih..nape la ko meragam gini sekali encik ego ui :( td aku setat2 bukan main lama x mau jugak *mmg lama woo..dekat 20 min aku try*, last2 dgn hati yg bengkek n kaki yang lenguh, trus balik bilik..x koser dah aku nak jalan g kelas kol 4.20 tu..nak jalan g kelas kang amik masa 15 min lg..adeh..

p/s ade sticker P bukan sbb aku masih lesen P ek..sbbnya aku x renew2 lesen P ke CDL..aku malas ar nak cabot sticker tu lg :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...