Tuesday, June 12, 2007

mendung..

erm..tgk luar, hari panas..abis tu ape yang mendung ni? adeihla..diri aku la kot tu yg mendung..nape rs berat n malas je nk buat ape selain dr membaringkan diri kat atas katil ek? *aku bukan berada di atas katil sekarang ;p* rs berat je nak siapkan keje..rasa malas nak buat ape2..adakah aku masih dalam mood bercuti? :D cuti seminggu pon x cukup ke izza oi..ish..mna la cukup..
penat jugak sem 3 ni kan..yer la, habis2 je xm hari khamis sem 2 hr tu, trus isnin start kelas utk sem 3..rasa macam baru je lagi masuk sem 3 ni..alih2 td dah amik slip exam..cepatnya masa berlalu kan..aku xm 26 n 27hb ni..pastu leh la aku membalikkan diri ke umahku selama seminggu sementara budak2 freshie tu ade orientasi..yayyy... :D at least ade gak rehat..klo habis2 xm dia trus suh sambung, nayer..igt otak aku ni ape..asik kena push pon penat woo..
seminggu dok kat umah, seminggu la blog aku x berupdate ek..malas gile nk update kat umah *yer, aku ngaku aku malas dan pemalas.. ;p* << sambil jeling2 org tu..hahahaa..
kat umah, byk lagi benda lain lagi besh aku bleh buat selain dr mengupdatekan blog ni ;p

ha..sebelum aku lupa..hari ni birthday adik aku la :) happy birthday to u, NURDIYANA MOHD ASRI :) ade gmbr kek, tp tak transfer agi ar..nnt la aku update kemudian ye :)
adioss~~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...