Saturday, May 26, 2007

surprise! ^_^

:D hihi..pg td aku bgn tdo kol 12 [nape la aku terlalu jujur n T_T] hehe..sbb bf aku msg, dia suh aku siap2..dia nk dtg..hehe..tibe2 je..u r so sweet dear..hihi.. :)
ktorang g alamanda, then g metro kajang..pastu g jusco cheras..aku mmg kaki jalan..mslhnya dia tu bukan rajin berjalan..haha..klo xde benda nk beli, jgn harapla dia nk g..tp aku paksa gak dia teman aku jalan..
balik2 bilik, tgk2 budak2 ni xde..aku takot dok sowang kat bilik ar..hehe..since blok tu cuma ade kitorg ber6 je :-s..

4 comments:

opaq said...

hantu......~~~~~~~~

Zana Sadri said...

jaat tul opaq nie.. tapi mmg... sila pandang luar tingkap... ngahahahaha

`in said...

kol 12 tu pagi ke pun dik oii? :p
huhuhuu

sweethOneY said...

hehe..12 tgh mlm kot kak in..hehe..*cubit2 pp dia* ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...