Sunday, June 3, 2007

020607

hari ni aku bgn pagi kol 9, aku dah siap set alarm aku kol 9 pg..pnyla awal aku set jam kan..mlm td dah la tdo kol 3..pastu msg bf aku tny dia dah bgn ke blom..dia x reply pon, aku agak dia x bgn lagi la..aku pon smbg la tdo balik :D pastu tibe2 dia msg dia kata dia dah bgn, td dia tak reply sbb dia g mandi [[alamak, dia dah bgn la upenya :P]] hehe..pastu aku ckp kat dia, nk gerak msg la aku..pastu aku pon sambung tdo lagi..haha..pnyla pemalas gile aku nk bgn tu..ish3..ngantok ar..pastu bile dia dah msg dia ckp dia nk gerak dah, aku pon g mandi..pas mandi siap2 iron kebaya nak g kenduri..pastu saket pewot la plak..hehe..pas g toilet, tgk2 ade 13 missed call..adoi..dlm ati dah ckp dah, mampos ar aku :-s
aku kelam kabut ar siap2, make up ala kadar je :( pastu trun bawah, pakcik tu dah wat muke cemberut dia..yer ar..ade dlm sejam aku rs dia tgu aku..hehe..sorry syg..
pastu g ar kenduri tu, gerak rmi2 dr petronas kat tol kajang tu..dlm 30++ myvi join sbb yg kawen tu kwn myviclub bf aku..cam besh plak beramai2 td :) cumanya aku tak kenal org la, org pandang aku senyum je la..nama aku nak borak xdela..al maklumla aku ni kan pemalu orgnya [[hehe :P cam kenal je ayat ni]] :P
ms kat kenduri tu, tgh2 mkn tibe2 nmpk lecturer law aku mkn kat meja depan..haha..aku senyum2 je la :P
pas tu trus gerak g umah zatil kat cheras..smpi dlm kol 4 lebih, pastu borak2 ngan zatil, zatil ajak kuar plak..mak n adik2 dia g holiday kat langkawi, n mak dia tgl keta..mmg besh :D ngee..hihi..niat ati nk tgk shrek..pastu cek la tiket online..tgk kat OU dah fully booked, kat mid pon sama..kat BTS pon sama..hadey la..igtkan dah tadek rezeki nk tgk shrek :( pastu dah tataw nk g aner, kitorg gerak je la g jusco..ujan lebat plak tu, so aku nk parking dalam..pny la byk keta..nasib tak failed time naik bukit nak masuk parking dlm td..haha..lenguh kaki aku maintained clutch..isk34..smpi2 je trus g tgv, tgk2 ade tiket shrek :D yayy..ms tu dlm kol 7 lebih, so aku ngan zatil decide nk tgk yg kol 9.40 nye show..sbb nk tgu midnite lmbt sgt lg..huhu..then g ar mkn kat 'rendang opah', aku makan laksa swak..dah lama ngidam ni :D
hihi..pas mkn, rayau2, shopping2 sket..hihi..pastu tgk shrek, besh ar..aku ske :) gelak smpi tercekik popcorn..haha..besh :) aku suggestkan utk ditonton pd sesape yg tgh stress :P boleh menggelakkan diri sekaligus mengexcercisekan pp :P
hihi..td kan aku dah tulis habis sebenarnya posting aku ni, tp connection ni tibe2 failed plak..terpaksa aku taip balik..menci tol..ade org tak habis2 tny dah update blog ke belom..dah ke belom :P [[yer..awk la org tu nina syg oi]] :P hihi..br pas gayut ngan dak kecik tu la..buat org gelak je..kan dah tak thn nk dgr..haha :P ops..sory wak, terpublish nama awk plak kat sini..nk claim royalti tepon kte ek ;) hihi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...