Friday, May 4, 2007

merdeka!!

yayy!! merdeka!! merdeka!! hehe..xm dh habis, leh la aku bersenang lenang memulakan aktiviti harian aku balik :D besh~ besh~ esok de planning nk g jalan..hihi..tp plan je la baru..jd x jadi x sure agik..aku nk g kedah :D hehe..yeeehuuu~~ akhirnya dpt gak berjln^^
tapi dah habis xm ni satu benda aku paling mls skali..nk packing barang..adoii la..aku x packing pape lagi pon ni..nk kena kemas barang mlm ni if nk berjln esok..gile penat..waa..

4 comments:

zana S said...

kemas2.. jgn tak kemas.. kang aku suh warden campak brg ko pi za'aba kang.. muahhahahaha

opaq said...

packing cepat...tinggalkan aku terkapi2 disini...huhuhu... :(...

zaza said...

waaaa... ada org tu nak berholiday sakan ekk....happy holiday yong!! :)

sweethOneY said...

err..aku tak holiday la zara syg oi..aku pindah kolej mcm kak zana buchuk tu ckp :P
opaq..sian ko bape hari ni aku tadek kan..mesti rindu :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...