Monday, April 23, 2007

P.E.N.A.T

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...peaaannnnaaaaaaattttt!!!! penat mental n fizikal..otak penat sgt berfikir..badan sgt letih, x cukup tdor..tapi nak tdur skang, x elok kan..dah kol 6 lebey ni :( bape hari dah tak cukup tdo la rasa..n semlm ada plak orang tegur kata bawah mata aku dah bengkak!!!!!!! biar betik!! aku tgk biasa je..waaa..malam ni kena berjaga lagi..lusa paper akaun..killer paper..sume pon killer paper..waaaaaaaa~~
paper tadi tgh hari 12.00 pm - 3.00 pm paper law..then 3.30 pm - 6.30 pm paper financial management..so far alhamdulillah aku dpt jawab..cuma aku tataw la aku jawab tu syok sendirik ke ape :D hehe..dah, dah lepas tu sudah..jangan dok pk..
malam ni mcm ade orang nak ajak g dinner.. :P hehe..tp badan aku penat gile la..aku nak tdo..tapi malam ni nak study gak..tapi nak makan gak..eeyyy..mna satu aku nak buat dulu ni..waaaa..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...