Tuesday, April 24, 2007

thanx to kakyong..

hari ni bangun lewat, semlam tdo x la lewat sgt..bagusnya kan aku neyh..bangun2 saket pewot..ni sbb dah masuk angin semalam la ni..makan lewat sgt..tapi tgk pewot, kempis gegila..hahaha..bagus gak :P pale pon penen ni..blom lg nk ngadap buku akaun yang tebal tu kang..ee..blur ar aku..malam tadi aku paksa kakyong datang teman aku makan, klo x, aku xnak makan..agaknya dia kesian kat aku kot, dia datang jgk..sementara tgu dia dtg, aku tertdo jap..aku mmg penat gile kan semalam..pastu aku tgk luar bilik, ujan la..teringat kat kakyong..sian dia, sure basah :D dia smpi2, aku dah agak kan..skali aku kena marah ngan dia..ngeee...hehee..sbb x gtaw kat dia yang kat sini ujan..tapi masalahnya kat sini baru je ujan, masa dia baru gerak dari tempat dia tu, x ujan lg..pastu trus ajak dia g makan sbb pewot aku mmg tak tahan sgt dah masa tu..aku suh dia je bawak motor, sbb aku ngantok + letih gile, takot tertdo atas motor je kang :P
pastu balik2 mkn tu, online jap then trus tdo..bangun pagi tersedar masa kakyong siap2 nak ofis..aku x anta dia smpi kat pintu pon..aku cuma sempat ckp elok2 balik, bye2...hahaha..mamai gile pagi td :P kakyong, thanx =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...