Saturday, April 7, 2007

malam yang sengal..

nak cite kat korang bout last nite..semlm aku tak bape sehat :( saket tekak..bibir pon luka, bertumbok nya psl :P n then dlm kol 10 lebey zai ajak kuar mkn..so pegila..act dia pon nak g klinik sbb mata dia ade infection..pastu kat bangi ni kan ke banyak round about kan..masuk roundabout tu..pastu bile tny nk mkn kat ne..sume diam, suma tataw nk g mkn katne..pastu zai buat keja gile..dia pusing roundabout tu smpi dekat 5 kali ar aku rs..penen pale wey!!! dia ckp cepat decide..sementara aku pusing ni, korang nk g ane..huwaaaaaa..nape la aku dpt kwn sengal gini..hahahaa :P penen seyh..tak penah2 aku buat pusing roundabout smpi 5 kali..paling2 aku pusing pon 2 kali je :D
skang waktu malam kuar masuk ukm makin ketat sket aku tgk, since peristiwa tu..tiap keta n motor yang nk kuar malam2, kena tahan la..then pak guard tu suluh sorang2 dalam keta n then mintak kad matriks..dh la malam aku lupa nak bawak kad matriks..pastu seb bek ade kad kolej..aku pon tnjk je la kad kolej tu..ukm ni gatenya kan dekat traffic light kan..so leceh ar klo tiap2 keta dia nk cek..semalam jammed gile nk kuar..yer ar ..dh satu2 keta kena tahan n kena cek..smpi 3 kali traffic light tu hijau pon x jalan2 lg..hmm..sabar je la..ni mst pak guard kena teruk psl kes hari tu..yer la..sape suh benarkan bas kilang masuk kawasan univ..ngarot! tp aku nk tgk sampai bile tahan buat gini..x best r gini..susah la aku nk kuar balik lewat2 mlm gini :P tapi dia just cek je pon..bukannya xley kuar malam langsung..takat nak g tgk midnite tu tadak hal lg :P selagi ade kad matriks..ething is ok :D
nantok ar..mood hr ni hmm..maybe sbb aku rs x sehat kot..ditmbh ngan hujan kat luar ni..rs nk lelap je..tp br pas lunch..hmm..
dahla semalam ade orang salah paham psl status aku kat YM tu..aku tak suka org judge aku berdasarkan ape yang dia lihat or dia dgr..anything just asked me..mcm kalau aku nye kenyataan ape2 la..asked me 1st who's the person im talking about..ni men terjah je..tahla..aku mmg tak suka org yang JUDGE ME BEFORE KNOW ME WELL..plz ppl..get a life k!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...