Sunday, April 29, 2007

dinner date..

just back from my dinner date wif izam..this time only two of us sbb zai balik umah..tadi ptg he msg me, ask for a date tonite :P aku pun kuar je la ngan dia, lagipun dari aku bosan dok terperap kat bilik..lagipun bukan orang lain..he is my best buddy k~ hehe..so pas maghrib td he arrived..dalam kol 8.30pm kitorang kuar, dia tanya nak makan mana, aku said teringin nak makan pizza..tapi takmo g pizza bangi cos penah terkena kat situ kan..so pegila jauh sket, smpi ke kajang..hehee..makan tropical twist pizza + soup + garlic bread + lasagna..adeh, mengah2 aku nak habiskan...manyak la..senak pewot aku ni..hahaa..
then izam ask me for a movie tomorrow night..dia ajak tgk jgn pndg belakang..dia dah tgk, tapi sbb aku ckp aku tak tgk agi, n nak tgk..dia nk teman aku tgk..yayy!!! thanx izam!!
but dont get me wrong k..he's just my bestfren :P
ok~ badan aku dah penat..nak take a rest jap then igt nak study sket2..tak larat dah aku nak kelam kabut study nnt :) goodnite to all the readers..cheer up ur day ya :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...