Saturday, April 28, 2007

sedihnya huwaaaaaa~~

isk~ sob~ sob~ sob~~
kan btol aku ckp semlm, tiket habis..huwaaaa~~
so aku pon buat keputusan xpela, xyahla balik..dok sini je la bace buku..hehe..angel x aku? :p *keputusan dalam keterpaksaan sebenarnya..isk3*
nak kuar hari pun tadek orang ajak kuar :p *yeke?* :p hihi..dah plan aku sume cancel gitu jer, aku pon malas la nak g mna2 pun..dok bilik jer bermalas2 since pagi tadi..bace koleksi komik conan aku sambil baring2 layan lagu..tgk movie..sorang2 je la pun melayannya..isk3..ditemani khy :p hehe..tu dia tgh sedap makan sardin roll tu, amboii..aku lapa ni khy..malas la nak kuar..
bosannya..kawan2 aku sume balik umah..tgl la sowang2 kat sini, pagi tadi dah la geram..plan sume dah la cancel, server plak down sekejap..pastu aku edit gmbr guna ps, tibe2 ade error plak, selamber je dia close file aku..caaiitttt!! aku mmg hangin je la pagi tadi..tp jap je la..hehe..nk marah2 pon mcm tahhape2 je :p cam budak kecik je pangai..hihi..
nak g carik mknan la pasni..hihi..besh2..hari bermalas2 menikmati waktu tdo yang cukup lepas xm.. *wpon ade lagi satu paper sebenarnya* :p
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...