Monday, April 30, 2007

accounting vs science...

hmmm..sape kata dak2 bisnes, dak2 akaun budak 2nd class? aku kan dari sekolah lagi mmg anti betolla ngan budak2 sc ni..*mna2 yang berlagak tu la, mna2 yg ok..aku ok je* ske sangat la berlagak pandai..mcm la kitorg ni budak accounting ni 2nd class..ske sangat la anggap diri tu penting sgt..heloo..kite ni sama je pentingnya ok! slalu kalau pointer dak akaun ok, ckp..'ala, dia tu budak akaun..bolehla' n bila pointer budak sc teruk..'sc tu susahla..dpt camni pon kira bagusla taw!' pale otak korang la!! mana2 bidang sama je..janji korang nak blaja..benda ape2 pon bile kite buat sure ade susah n senangnya...eeeeee~~ marahnya aku!!!

*stop sini dlu, nnt aku smbg balik luahan hati*

2 comments:

zaza said...

haah ar yong...
aku mmg panazzz je ngan spesis2 ni...
ape ingat ambik sc tu manyak bagus ar...
alahhh kalau takat ambik je lebih tapi lulusnya pon tak penah... baik dok dendiam ar.... uweekkkssss pd mereka yg berlagak!!! grrrr... tumpang geram skali... hak hak ^_^

sweethOneY said...

hehe..aku x kata sume..aku rmi gak kwn2 dak sc yg baik2 ati blaka :D cuma ade sorang dua ni je yg dok buat aku panas ati :D..xpela..buat bodow je..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...