Monday, December 29, 2014

First Visit to Aquaria

Assalamualaikum,

28.12.2014 - Kasih's first visit to Aquaria =D






First visit ke office Papa juga..


Beli tiket  ke Aquaria dekat Groupon, dapatlah diskaun sebanyak RM 12. Cuma RM 64 untuk dua orang instead of RM 76. Kasih masuk free je. Tak best sangatlah Aquaria. Sebab jalan dia one way, tak boleh nak patah balik sudah. Kalau terlepas ataupun dah naik escalator jawabnya no turning back lah (atau kitorang yang tak jumpa jalan taktahu lah. Tapi dah tanya kaunter cashier, dia cakap one way saja) Terlepas piranha feeding tauuuuu !

Kasih pun tak bagi kerjasama erat pulak. Berperang sungguhlah. Haha ni lah dia bila budak mengantuk tapi ditahan tahan mata tu tak tidur.

Jumaat ni birthday Kasih yang kedua. Saya dah tahu nak bagi dia hadiah apa tapi tak jumpa jumpa la pulokkk.

Siapa nak jual preloved Little Tikes Cozy Coupe (atau yang seangkatan dengannya) dekat saya ? Tolong PM ! Saya nak beli tapi tak jumpa preloved punya. Jangan bagi cadangan supaya beli di Toys R Us. Harganya sangat tidak mampu milik untuk saya =D

Ahaha, kalau nak jual contact saya. OK ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...