Sunday, March 23, 2014

Tudung Terkini

Assalamualaikum,



Korang perasan tak sekarang ni cara pemakaian tudung dah tak terhad kepada satu satu cara tu lagi. Macam macam gaya belit tudung sekarang ni kan, pusing sana pusing sini hihi yang penting hasil akhirnya meletups ! Cantik kan pakai tudung atau selendang macam atas ni. Golongan ni selalunya kita panggil dia hijabista kan. Macam trend pula. Saya suka juga tengok gaya hijabista ni gayakan tudung diorang, menarik kan. Moden, stylish dan elegan tuuu ! Mana yang sesuai kita nak ikut, kita ikut kan. Pada saya, asalkan tudung labuh menutup dada itu dah cukup ;D



 Gaya tudung terkini ini sebenarnya lebih cantik untuk digayakan tidak kira untuk apa sahaja aktiviti. Sekarang ni dah macam macam jenis. Ada yang plain lah, printed scarf pun satu trend jugak sekarang. Floral print, tribal print, abstract print, brand print pun ada. Printed scart ni memang kena sangat kalau digandingkan dengan baju atau skirt polos kan ! Barulah naik seri tu.


Korang tak tahu nak cari mana koleksi tudung moden, terkini dan bergaya ni ? Zalora MY adalah antara website online shopping di Malaysia ini yang sentiasa menawarkan koleksi tudung moden untuk Muslimah. Ada macam macam jenama terkenal dengan harga yang berpatutan. Lagipun Zalora MY ni kan dah memang established kat Malaysia ni, so takdelah masalah takut kena tipu ke apa kan. Biasalah uols, beli barang online ni memang ada risikonya. Sebab tu kita kena cari penjual yang dipercayai J Kalau tanya saya pun, saya memang suka sangat shopping online ni. Rambang mata dibuatnya. Apa taknya, senang pun senang. Tak payah nak keluar cari parking, nak hadap jem, nak jalan survey sana sini lagi. Jom tengok video video Zalora commercial ni untuk mengetahui apesal ramai sangat orang suka shopping kat sini !



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...