Tuesday, November 12, 2013

I Love You, Kasih !


Ecewahhh, sekarang dah boleh kata koleksi gituuuuuu hehe. Kesian Kasih, sebelum ni dia tak banyak pun headband ni. Adalah sehelai dua je saya beli. Pasalnya mahal ! Kihkohhh sehelai sampai RM 18, kedekutnya mama dia ni :P

Saya dah jumpa tempat yang best nak beli headband baby, best dan murah. Customized lagi. Minggu lepas saya order, akhirnya semalam dah sampai ! Happy sampai ke bulan ! 


6 ketul kesemuanya. Yang bawah sekali tu saya menang giveaway dekat FB dia. Masa ni tak sabar hokey nak balik rumah bagi Kasih pakai :D

Ambil je Kasih dari taska, masuk kereta je terus test. Haha hover kan mama dia ni.


Heksyen je muka. Haha malas layan mama. Tapi dia tak tanggalkan pun. Good girl baby ! Omey kan ? Dalam kereta test satu tu je. Sampai je rumah, siap sediaaaa lah Kasih ku sayangggggg hihi



Mamaaaa, Kasih taknak Mama. Kasih taknak pakai headband. Kasih taknak amik gambar :(

Mama pun pujuk pujuk sikit, akhirnya berjaya OK sikit haha. OK ye, bukannya senyum pun.


Hehe mama memang suka over kan.

Akhirnya berjaya pujuk dia ambil gambar dengan semua headband baru :P


Saya beli semua ni dekat Ohbabygirl Boutique 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...