Wednesday, October 2, 2013

Saya dan Shaklee

Saya mula berkenalan dengan Shaklee selepas masuk semula kerja selepas cuti bersalin. Time tu adalah sangat stress sebab milk supply tak cukup. Lagipun silap saya tak timba ilmu tentang breastfeeding dari awal. Lepas dah masuk kerja baru nak timba ilmu, memang terlambat la kan. Tapi takpe, it's better late than never !

Bila saya mengeluh dekat Twitter (time tu masih aktif dengan Twitter !), ada rakan yang baik approach untuk kongsi perasaan. Baru saya sedar yang bukan saya seorang je ada masalah ni. Ramai mommies yang ada masalah yang sama dengan saya. Tapi semuanya kental demi nak fully breastfeeding anak. Tabik !!

Jadi, kawan saya ni ajar saya cara nak pump. Masa yang sesuai nak pam. Dan ilmu ilmu breastfeeding for career mommies. Thanks kawan ! Dan masa ni jugalah saya berkenalan dengan SET BREASTFEEDING Shaklee. Selepas amalkan supplement Shaklee dan juga amalkan rules yang paling penting dalam breastfeeding ; supply & demand, memang ada perubahan yang significant dalam milk supply. Thanks lagi sekali sebab sudi berkongsi rasa dengan saya :)

Masa tu, saya register juga jadi agent Shaklee. Semata mata untuk makan sendiri saja. Senang bila nak beli supplement kan, dah ada ID sendiri. Bila upline saya tanya progress business, saya asyik mengelak bagi alasan aje. Sebab masa ni memang tak minat nak berbusiness. Lagipun, kerja saya kat ofis banyak masa ni. Penat, tak larat nak adjust (alasan lagi :p)

Tapi, baru baru ni.. Sebulan yang lepas sebenarnya, Allah bukakan hati saya untuk serius dalam business Shaklee. Saya pun laju laju contact upline saya, saya bagitau dia satu ayat ni je "Saya rasa saya dah ready untuk serius dengan Shaklee"

Ya. Saya serius.

Dan sekarang baru saya nampak hasilnya bila kita minat dan serius dengan bila kita buat saja suka suka. Semakin hari, semakin cinta Shaklee :)

Sejak dari lepas pantang sampai sekarang, saya masih setia dengan supplement yang sama. Tujuan asal memang sebagai milk booster, tapi bonus yang saya dapat.. Saya dapat KURUS semula !


Yayyyyy ! Siapa kata breastfeeding mommies kena makan macam monster lepas tu tak boleh kurus kurus ? Hehee salahhhhh tu tanggapan anda.


Siapa yang breastfeeding babies, tapi dalam masa yang sama nak kurus, nak slim, nak hot nak gojesss macam zaman anak dara dulu, bolehlah kongsi masalah dengan saya. Insya allah kita ada penyelesaiannya :D


Dengan lafaz Bismillah,

Saya adalah pengedar rasmi SHAKLEE (ID 918626).

Terdapat pelbagai supplement bagi tujuan IBU MENGANDUNG, BERPANTANG, PENYUSUAN BAYI, MASALAH BERAT BADAN, KESUBURAN, ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT dan sebagainya.

PERTANYAAN & PEMBELIAN
FB : Izzatul Azma
SMS : 019 6683098
Email : izzatul.azma@gmail.com

Member ID Shaklee: 918626

PENGHANTARAN
Semenanjung Malaysia : RM10
Sabah / Sarawak : RM20

Proses penghantaran menggunakan perkhidmatan GDEX, Citylink atau Pos Laju.



Yang benar,
Izza - 918626
019-6683098







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...