Tuesday, October 8, 2013

Husband's New Ride

Husband saya peminat motor. Saya pulak tak suka dia naik motor. Terlebih risau kalau naik motor ni. Tak senang duduk dibuatnya. Dari dulu lagi dok mintak nak bawak TZM zaman bujang dia tu ke rumah sewa kat Shah Alam ni. Tapi setiap kali pun saya tak bagi heheh. Sampai lastnya dia jual je TZM tu kihkohh

Baru baru ni, yang taklah baru sangat.. Dalam 4-5 bulan lepas, husband saya tukar kerja. From PJ to the centre of KL. First day aje dia naik kereta ke ofis, jammed sangat katanya ! Hahahaa tahu ajelah KL kan. So, adalah alasan yang kukuh untuk husband saya beli motor semula. Syoklah dia tu.



Nilah kesayangan husband saya sekarang. Saya pun tak pernah ada peluang lagi nak ride dengan husband. Salah satu reason, sebab ada Kasih si busyuk masham tu lah hehe kalau adik adik saya ada kat rumah dan sudi jadi babysitter, bolehlah kot :p tapi masih tak boleh jugak, sebab saya tak ada helmet !

Husband, please buy me a helmet, I wantttttt !! :D :D :D



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...