Thursday, October 17, 2013

ESP Shaklee Yang Mengancam !

Siapa sini pencinta Shaklee ??

SAYA !!!

:D 

Sekarang kan, makin ramai yang tegur saya makin kurus. Ehem ehem hahaha poyo je kan :P tapi serius ni, sukanya lahai dalam hati bila suami saya pun lately asyik cakap 

"sayang memang dah kurus lahhhhh" 
"eh, sayang dah muat pakai baju ni lah" 
"sayang makan apa ni? Kenapa kurus? Ke tak makan?"
"Sayang ni makan banyak jugak macam abang makan tapi kenapa sayang kurussss" HAHAHAHA

Harini pulak saya pakai kebaya lama zaman anak dara. Boleh sarung, yay ! Rahsia kurus? Hmm takdelah rahsia pun, cuma lately ni saya dah mula jaga pemakanan saya (kononnya haha).

Dan saya dah replace breakfast saya dari nasi lemak ataupun bihun ataupun mi atau apa apa jelah yang heavy kepada ESP drink sahaja.



Hari ni minum ESP dengan susu HL Strawberry, sedapnya rasa ! First time saya cuba. Best.

ESP ni ada macam macam resepi dan cara minum dia. Next time saya akan share pasal tu pulak !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...