Thursday, October 18, 2012

Sabar

Pagi pagi lagi kesabaran dah teruji. Sabarlah wahai hati. Nak melenting marah pun, itu customer. Apa yang boleh buat, istighfar aje lah banyak banyak. Harap harap dia tak telefon lagi sebab saya dah beberapa hari mengadap panggilan dia aje ni, cakap tu taknak elok pulak. Nak kasar kasar aje, fikir dia punya kasar je. Apa ingat dengan cakap kasar, masalah selesaikah ?

Saya ni kan, boleh tahan baran orangnya. Tak padan dengan perempuan yang nampak ayu dan lembut je, hahahah. Yelah, nampak lembut tak semestinya lembut kan. Adik adik dan juga suami tahulah baran saya ni macam mana. Dahlah baran, suka nak marah marah, lepas tu psiko pulak. Nasiblah ada orang nak sayang jugak walaupun perangai buruk begini, hahah. Tapi walaupun ada orang nak layan perangai ni, saya pun taklah take things for granted. Sampai bila orang nak melayan perangai buruk ni kan.

Sebenarnya selepas berkahwin, saya rasa sikit demi sikit sikap negatif saya dah berkurang. Berkat kesabaran suami kot, lagipun dia tu kalau saya marah marah bukan nak amik port sangat, buat penat je hahah. Dah tu takkan kita sebagai isteri nak naik kepala pulak kan. Terima kasih Sayang sebab jadi seorang lelaki dan suami yang penyabar dan penyayang :) mohon sikap negatif ni jangan menurun ke baby dah lah, jenuhlah suami saya nak handle nanti hahah.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...