Thursday, April 26, 2012

Ace

Kucing memang cepat membesar heh ???


Ini waktu beberapa hari adopt Ace. Masa ni dia baru dalam 3 bulan rasanya. Err, please excuse my way of holding Ace tu. Waktu ni tak pandai lagi pegang kucing.



Sebulan kemudian..



Cepatnya panjang badan dia !!!!

Mata pun dah tak biru sobs sobs. Mana pergi mata birumu wahai Ace Ventura ? Mengapa tiba-tiba warna mata dari biru menjadi normal T__________T

 Kecewa saya tau. Haha.




Gebu dia ni, geram sangat rasa nak gigit gomol je. Tapi dia bukannya suka orang pegang, nak peluk sikit pun tak bagi. Heh, sombong kau ye ! Tapi bila kita balik kerja tu, dia dah pandai menggesel kepala dekat kaki :) baru je nak naik syok, ngapppp dah bukak mulut nak gigit. Saya pun tak fahamlah hobi dia ni suka gurau kasar lah. Geram sangat kadang kadang. Saya tak pernah bagi dia gigit jari pun. Hehe tapi suami cakap tak sakit pun, dia gurau je.

Tapi, dia selalu gigit saya dalam tidur T____T

Hari hari terjaga sebab kena kacau. Nasiblah comel. Tapi comel comel pun kadang tak sengaja tersepak dia jatuh katil. Hehe.



7 comments:

asna cute said...

hoit!!! comelnyaaaa!! =D

nanonano said...

dah knape ace mcm makin gelap skrg?? kuat main panas mcm tuan dia gak meh??

sharEna said...

ko tido skali ngn ace ker? kalo aku jgn hrp laki aku bg wakakakak

ehh...mane sakit la dia geget2 nk main aje tu. tp klu gg tajam giler sakit la jgk hehehe

mata biru jd hijo o_O

Zumie said...

dah hilang ke biru matanya haha..pelik je.huhu

~daRLee ZuRiS~ said...

kau bagi lah ace pakai lens biru kau ;)

dhiera said...

cepat gile dia membesar! woww...

izza, kite tag izza taw. http://dhieranottie.blogspot.com/2012/04/ciksusu-first-giveaway.html

nyna said...

ace kejam kejar lompat lah ape me dont like nangis nangis haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...