Monday, February 13, 2012

Kegemaran


Sedang menunggu kek karamel masak.

Sedang test dua warna baru beli tadi. Biru dengan oren tu. Cari warna purple tak jumpa.

Sedang mengantuk sebenarnya.

Saya sangat suka buat kek, tapi tak suka makan. Lately ni sangat suka buat kek karamel ni sebab senang dan sedap.

Eh, kek dah masak !

Kbai.



8 comments:

nanonano said...

Haha dan2 je tggu kek msk updet blog secuit, btw kaler mu bt kali ni lebih kurang ngn kek aku buat kelmarin, hehe cuma aku pink,biru hijau. Hehe

farrah said...

kita suka makan... apa kata pos kat kita je, pleaseeeee? teringinnnn sgt nak makan, tapi tak larat nak berlengas kat dapur sekarang. tunggu la sihat walafiat dulu. tapi teringinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn~! *ayat pancing*

~daRLee ZuRiS~ said...

Senang ek?nak wat gak lah camnie

sharEna said...

x suke makan bg kat aku ler..ape susahhhh

dhiera said...

rajin ye... bagi la kite sikit~

Tny said...

Amboihhh!!! Sweetnya kaler kek dia.. nk mkn pun terasa syg kot!!!:)

**Hr tu kan..kite almost nk pick layout yg kiut-miut ni tau..**

Zumie said...

ajar saya buat kek cramelll plisss

PinQib said...

hoho.. bes bes.. sedap sedap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...