Tuesday, December 13, 2011

Pancake Menjadi Lempeng-Tak-Jadi


Err malussss nak tunjuk.

Tapi nak tunjuk jugak.

Benci tahu. Lempeng bintang nama dia ni. Saya ikut resepi dari akak ni -- > RESEPI PANCAKE

Tapi apsal pancake dia cantik, pancake sayaaaa ??? Tengok pun dah tahu kannn. Rasa dia saya tak pastilah, buat untuk suami je tadi. Tapi tadi suami message cakap sedap pancake sayang. Takpe, nanti cuba lagi bagi lagi cantik ye.

Hahaha. Benci tauuuu pandai nak ambil hati isteri yang bangun awal sebab nak siapkan breakfast untuk suami ni tau :p kalau macam ni, memang rajinlah nak bangun awal hari-hari nak buat breakfast :)

Tapi frust jugak kenapa dia jadi macam tu. Adunan tak cantik kot. Nak try lagi nanti. Nak try sampai menjadi.


<--- Nang if you LIKE

2 comments:

nanonano said...

err tang mne yg xmnjadi ek,
aku tgk ok je

nyna said...

haha mcm telur dadar pun ade aku tgk
takpe2 try lagi ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...