Monday, December 12, 2011

Maggi Sup Ayam Yummm !!

Dinner pada malam ni pukul 10.15 malam ye. Agak lewat di situ. Sebabnya lepas kerja tadi terus ajak suami pergi Giant, nak beli barang nak buat kek. Dalam hati kepingin nak buat marble cheesecake tapi tak jadilah nak buat malam ni, badan dah penat sangat. Niat nak buat pancake untuk breakfast esok, tengok jadi ke tidak. Kalau jadi, saya share kat sini. Kalau tak jadi, senyap-senyap je udahlah. Haha.

Sebenarnya saya nak ratah sup ayam je. Suami request maggi sup ayam. Lepastu bila dah tengok suami celur maggi dalam sup tu, alahai. Tergodalahhhhhhh. Tak boleh jadi ni, nak jugak sikit kan. Hoi, lewat malam makan berat-berat lagi. Esok-esok badan berat tak boleh nak komplen lah kan. Itupun sekarang ni saya rasa badan dah berat semacam jee. Bila nak start diet dengan serius entah. Tak berdisiplin langsung sekarang ni.

Btw, maggi sup ayam saya memang yummmm !! Siapa lagi nak puji kalau bukan saya, kan ? Eh, suami lain. Beliau termasuk kategori wajib puji semua benda yang saya buat :p


Buat sup ayam macam biasa. Celur maggi. Buat sambal kicap. Memang best.

Goodnight !

<--- Nang if you LIKE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...