Tuesday, December 27, 2011

Mia Isabella

Sabtu lepas panjang betul langkah saya ni. Itupun nasib suami nak melayan. Hehe. Suami saya memang baik sangat orangnya, apa isteri nak.. Selagi boleh layankan, memang dilayan.. Thank you sayang :-*

Oh, btw saya sempat singgah rumah Fea. Jenguk hot mummy dengan baby Mia ni. 


Orang tengok gambar ni kata macam saya pulak yang baru lepas bersalin ye. Mana taknya, saya duduk lagi sopan dari Mummy Fea tu. Hehehe.


Olololorrrr tomei tomei dia tuuu geram auntie Za tengok. Dah lah pandai senyum dah. Gigit pipi baru tau !

<--- Nang if you LIKE

5 comments:

nurul riza said...

tomeiinye..teringin nak dukung baby..x lama lg auntie za plak kan..

nanonano said...

apehal bolat sgt mate mu tu?
hehe btw nk ckp,



comeyyyyyy baju
ok lps tgk bru prasan ade baby comey kt ctu :p

pRincESs_N said...

ololor...mummy & mummy to be..oppss...

♥z@z@♥ said...

waaaa auntie za dh pandai pegang baby..coming soon la tue kan...=)

Redbloodsnow said...

eeeeeeeeee comelnya dia yunkkkkkkkkkkkkkk. jeles aku tgk ko dh dukung dia. aku nyer anak buah gak tu taw.hehehehehe

nak SMS fea ngiyau ttg entry ko ni ah. hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...