Saturday, December 17, 2011

Hitam Itu Menawan

Morning !

Setelah layan entry resepi memanjang, akhirnya hari ni ada jugak entry repekan saya :p

Saya sakit-sakit badanlah. Sakit kaki, sakit pinggang, sakit belakang semua. Malam semalam pergi berurut, lepas urut tu sedap, rasa badan ringan. Tapi bangun pagi ni ya ampunnnnn sengal sangat-sangat belakang saya ni. Dah kenapa entah. Ni tengah menahan sakitlah ni. Memang lepas urut dia jadi sengal dulu ke ? Biasanya saya pergi urut takde macam ni pun. Ataupun sebab semalam berurut memang badan tengah sakit, sebab tu lagi sakit ? Eh entah, penat saya buat telahan sendiri. Haha. Nak sapu lotion halia kejap lagi, harap-harap sengal tu berkuranglah.

Dan sebenarnya saya kerja hari ni, tak sabar nak tunggu pukul 1.40 nak balik rumah.

Saya nak cerita sesuatulah. Semalam kan, kan.. Saya sengaja pakai semua hitam datang ke ofis. Maxi dress hitam, shawl hitam, heels hitam, handbag hitam. Semuanyalah ! Dah macam nak ke kubur aje. Tujuannya supaya nak nampak less attractive lah. Euw, haha perasannya. Tak, betul ni. Ada sebablah kenapa saya cakap macam ni, tapi sebabnya tak boleh saya nak ceritakan kat sini. Kat Twitter adalah jugak saya sebut sikit-sikit :p So, pakai semua hitam konon nak nampak dull. Konon taknak bagi orang perasan sayalah. Bajet hot sangat kan. Tapi saya cerita yang betul ni, bukan perasan :P

Ironinya, semalam ramai betul orang puji saya ! Dah kenapa pakai serba hitam pun asyik kena puji sampai kakak kedai makan pun nak puji ? Semua duk cakap kurusnya, langsingnya, cantiknya badan.. Pandai betul diorang nak ambil hati saya kan. Kalau diorang #justsaying pun saya tak kisah. Lagipun semalam saya kan pakai hitam, memang nampak efek kurus kot :p Haha.

Ha, entah apa-apa je entry ni.

OK lah, happy weekend ye uols.


<--- Nang if you LIKE

6 comments:

Amie said...

selamat pahi sweethoney,
memang lepas kena urut rasa sakit sebab urat kita semua kena usik.

nanonano said...

aku tringin sgt nk pkai jubah hitam tdung itam, cm comey jer.
tp risau tkt nmpak gemok, wahahaha

Ietams said...

pakai hitam semuanya memang tambah menawan

De' Nurul said...

na tengok gamba!!!!

sebenarnya pakai serba hitam lagi menawan dan classy.

ko nak nampak dull try kelabu tahik hanjing tengok.

Ainsya Yusoff said...

Sayang gambar tk hamik! Kena ulang this coming Friday pulak, bleh ? haha

pRincESs_N said...

dlu masa sekolah suka pkai serba hitam ni...

lps ni pkai serba putih plaks...hihii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...