Monday, November 14, 2011

Proud of Myself

Ye, entry haruslah bersifat makcik-makcik sikit sejak dah kahwin ni.

Lagi-lagi entry dia masak apa kannn.. Booooooooring. Nak buat camno jang, dah ini je modal saya ada. Kalau tak, tak berupdate lah blog ni.


Rotate clockwise : Daging masak kicap berempah-ikan kering-sambal belacan cair (haha)-masak lemak labu

Marvellous nyah. Saya sendiri terkagum masakan ni keluar dari dapur saya. Yelah, saya ni memang tak pernah memasak sebelum ni. Dah kahwinlah baru berjinak-jinak dengan dunia masakan ni. Eh, terkantoi pulak nanti kakak dan adik ipar baca :D

Rupanya memasak ni senang. Tinggal kita yang nak ke taknak. Kalau dah dari mula tanamkan dalam fikiran tu yang memasak ni susah, leceh, penat memang sampai ke sudahlah tak ke dapur kan ? (Hamaigad, sungguh terasa seperti makcik-makcik)

Moral ceritanya, saya dah rasa kenikmatan memasak untuk yang tersayang ♥ 


<--- Nang if you LIKE

6 comments:

Ietams said...

ok la tu

nanonano said...

aku suke je msuk blog ade msk2 ni, ekekek
lauk2 semua besttttt,
tp ikan kering tu patot taruk dlm piring kecik sket,

hahaha keji, tetibe koya jd juri masterchef lak :p

pRincESs_N said...

tu r..masak ni mmg senang & jimat byk..tggl rajin x rajin je laa..

sharEna said...

tau xpe...memasak sgt senang..aku sukerrrr....hehehhe

makin tambah la lemak cik abang tu...hahaha

Hana Soffelia said...

Suami pencetus semangat utk memasak kan? hebat nyah.. kagum.. hehe

Stilla Royazrie said...

wah rajin nye izza...hehehe...

oh ye lupa pulak nak jawap pertanyaan izza pasal baju tilla hari tuh...tilla design je..heheh..yang jahitnya my mum in law..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...