Monday, September 26, 2011

What's For Dinner Tonight ?

Alhamdulillah, selesai dinner malam ni. Hari ni suami saya tak sihat, demam. Kesian dia alololooorr.. 

Simple dinner for tonight,

Sup sawi, ayam goreng berempah dengan sambal belacan. Licin semuanya, senang hati saya :)

Btw, ayam tu kan saya gaul dengan serbuk kari, letak daun kari sikit, garam lepas tu perap setengah jam dalam fridge, lepas tu goreng.. Sedap dan rangup wa cakap lu..

<--- Nang if you LIKE

3 comments:

pRincESs_N said...

Aym tumbukkn bwg putih jintan manis..best jgk..hihi..comel jek 2 ketui ayam...

nanonano said...

beb, aku bg resepi sedak se ke mu,
musti try ni,

ayam ko potong kecik2,
amek tepung grg ayam tu,
aku ske brand puteri ayu (sedap)
gaul dgn serbuk cili & skeping biskut cream creakers yg dah di ramas halus,
ayam celup dlm telur n msuk dalm tepung gaul2, goreng,
sedaakkkkk mcm ayam goreng spicy mekdi weh,
cube lah. hehehhe

Ietams said...

rempah goreng ayam tu yg paling simple nak bagi dia crunchy² kan.. nak salut tepung rangup tu leceh la pulak.. lg senang buat cenggitu je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...