Sunday, August 7, 2011

Ramadhan 2011 - Day 6

Lagi 3 minggu 6 hari !!!!!!!!!

Banyak benda lagi saya nak setelkan ni. Semalam lepas kerja pergi jalan-jalan kat jalan TAR. Niat asal saya nak cari tudung untuk nikah nanti, chiffon double layer off white puhlisss~ Tapi mission not accomplished. Ada jumpa tudung bawal heavy beaded, cantik sangat tapi dah tak confirm pulak warna match ke tidak. Karang sia-sia je beli mahal-mahal tapi silap kan.

Oh btw saya tetap berjaya beli tudung jugak. Beli tudung sanding :) Pakai tudung bawal je. Masalahnya sekarang hati rasa tergoda tak tahan rasa nak keluar jap lagi pakai lah :p Buruk perangai tak kalau nak rasmikan dulu ? Heheheheeeee

Satu masalah tak setel lagi adalah veil sanding saya. Pagi ni I went crazy about veil. Google sana sini untuk DIY veil :) Dan dah tahu dah nak macam mana. Saya bayangkan veil hitam dengan pearl edge dan scattered rhinestones. Very simple. Sebab baju dah heavy. OK, jap lagi nak keluar sambung shopping dekat area Shah Alam pulak. Misi mencari tudung nikah dan veil hari ni. Yeah, goodluck !

Ok, cukup pasal wedding prep. Jom cerita pasal buka puasa pulak.

Inilah dia kalau mintak tolong orang tak ikhlas snapkan gambar :p

Kitorang berbuka dengan The Mines semalam. Boleh tak dah nak sampai sana, En Tunang kata

"Kenapa kita sampai ke Mines ni, dah bukan area kita dating patutnya ni. Kita patut pergi The Curve je."

Hahaha yelah jauh kotttt dengan Subang, Motif duduk Subang tapi dating dekat The Mines ??

Oh, btw ini motif dia :p

Bihun sup Vietnam yang stone. Nyums sedap.

Dripping coffee and avocado juice.

Yours truly.

Lepas berbuka, did some groceries shopping.

Yelah, sekarang duduk dengan adik. Paling-paling kenalah masak serba sikit kan. Nanti cian adik saya duduk sini tak bersahur pulak dia :p

Oklah korang ! Saya nak siap-siap keluar shopping ni. Tatah.

<--- Nang if you LIKE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...