Tuesday, July 26, 2011

Aummmmmmmm, CAKKK !!

Hi, rindu saya tak ??? *kelip-kelip matheee

Ahad lepas pergi sign tenancy agreement dengan ambil kunci rumah. Lepas tu, terus gerak ke Kuala Kangsar balik kampung kejap. Ingat nak balik hari tapi terlajak, pagi Isnin baru balik KL.

Sibuk sikitlah sekarang. Ni pun tengah duk packing barang ni, esok final dah nak angkat semua barang masuk rumah baru ni. Tetiba rasa nak update blog, maklumlah dah seminggu lebih tak jenguk dia :)

Terima kasih syg sebab sediakan tempat tinggal untuk saya.

Ok, bai.

<--- Nang if you LIKE

6 comments:

Diana @ Melley Mey said...

comelnya dia... cantik!

PutRee SeJiNjaNg said...

berseri2 je wajah bakal pengantin ni lah...:)

nanonano said...

kurusnyeeeeeeee yg baju itam tuu :p

-eLyNhere- said...

haaaaa ade pun! lame tau tunggu new entry iza nih. seminggu kot x hapdet. bz sungguh kan.. xpe, sabar sikit je, utk kesenangan mase depan. hehe. take care!

pRincESs_N said...

cm cantek,kemas & bersih je uma ni....best!

Zumie said...

aah kurusnya baju hitam tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...