Wednesday, May 25, 2011

Her 1000km

Hi, it's been a while since I wrote an entry here. Takde apa yang nak dikongsikan di sini nampaknya.

Oh, dan hari ini genap seminggu Baby V bersama saya.

Dan hari ni jugak hantar dia pergi servis yang pertama. Sekejapan je dah 1000 km kan. Kuat berjalan Baby V neh. Ek eh, nak tau. Saya hantar sendiri kereta pergi servis tadi, rasa kagum. Haha. Selama ni Wira tu ayah yang hantar servis. Tiba-tiba rasa dewasa :P Tak sedar diri kan, dah nak kawen pun ada hati taknak rasa dewasa lagi :P

<--- Nang if you LIKE

3 comments:

Ietams said...

tahniah izza!,
kereta baru mesti semangat pun baru

atty's said...

bagus belajar sendiri g service..kty mmg dr dulu selalu buat sendiri jer..

minggu ni pun nak service kete

pRincESs_N said...

Lps kawen suh hubby lak g servis k...hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...