Tuesday, April 19, 2011

Kereta Pinjam

Sehari dua ni kan, saya telah menjadi pemandu kereta Kancil. Pinjam kereta lama en tunang. Sebab kereta saya, adik pinjam.

Yang nak ceritanya di sini, Kancil tu turbo wohhh. Saya yang jakun ni kejap-kejap bawak laju, pastu main lepas minyak lalu ber kachingggggggg lah enjin kereta tu. Kih kih.

Jakun.

Eh tak sayang, main sikit-sikit je. Nanti ada kena tegur pulak, jangan asyik main turbo tu. Nanti minyak cepat habis :P

Lagi satu, kereta tu gearnya auto. Fuh, seronok rupanya bawak auto ni. Saya sebelum ni mana pernah bawak kereta auto. Pinjam orang punya, bawak kejap-kejap tu adalah kan.

Okay, itu saja nak cerita. Saya takde modal sebenarnya ni, tapi kesian tengok blog tak diupdate dua hari :P

Tata.

<--- Nang if you LIKE

6 comments:

Nem0 o0h Nem0 said...

pakai manual lg best la,tp klo duk kl ni pakai auto mmg terbaik..

Zumie said...

perhhh turbo jom racing ahahha..lame ta bawak manual...wendus pules

Zumie said...

eh auto ke hahahaha...cis

pRincESs_N said...

Bes kan auto...relax je...auto pn ley turbo ekk...kaagumm...

Erina Asmawani said...

auto turbo mmg syok bawak..nak2 kalo kat highway lengang..best2..hehe

chik star said...

awek klo bawak turbo jd perhatian ooo..
baik baik kang ade yg ingt mu ajak race kang.
haaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...