Thursday, April 7, 2011

Apa sudah jadi????




Huwaaaaa~ Apa dah jadi pada aku punya Atkins diet ni!!!!!!!!!!

Nasi, yes. I can avoid. And still avoiding. Dah lama tak makan nasi pun. Tapi lately ni nafsu makan ni tak beradap sangat. Itu nak makan, ini nak makan. Fast food, nescafe, biskut, mi, kuetiau semua dia sebat!!

Syukur je berat maintain tang situ je. At least tak naik kan walaupun takde penurunan. Tskkkkk. Sedihhh dan geram!!! :(

Izza, chayokkkk!! Kuatkan sikit azam tu. 4 bulan je lagi pun. Lepas tu hantam saja lah :p Eh tak tak tak, pas kahwin pun akan tetap jaga badan. Hik3.

<--- Nang if you LIKE

8 comments:

saya_arief said...

semua makanan ni.
sungguh..
menyelerakan.
:D

lilRed Farah said...

adalah sgt kelakar perkataan tidak beradab kau tu yeh. ya Allahhhh hai lawak!

sarah mohamad said...

ish. tak menahan tengok putu mayam. *gulp!

nanonano said...

hahah xdapek nk nolong aihh
ehh aku pun trliur same neh
errr

pRincESs_N said...

Popeye! Lps kawen cntrol ag..once preggy..hentam saja laaa...

atty's said...

alor..takpe nya iza.iza kan gemuk sgt pung.

~daRLee ZuRiS~ said...

ok.kita tengok pas kawen ti ye ;)

-eLyNhere- said...

ya Allah! mula2 teruje nampak putu piring ituuuuuuuuu! mane beli tu, nampak menarik! oh tidak....

popeye tu juge menarik, tp tak kenyang la mkn beliau.. haha.

lg sekali, mane dpt itu putu piring? mau g carik nih... huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...