Thursday, December 16, 2010

nyum ~

malam ni takde mood nak bertung tang tung tang kat dapur. lagipun ada rasa nak makan bubur ayam campur dengan pekasam. uih. bunyi macam sedap.

bukak peti ais tengok-tengok ikan pekasam tu dah tak elok. sobs T_T

jadi tukar plan A. haha. sebenarnya ini lah plan asal. plan B adalah nak makan dengan pekasam. plan A adalah nak makan dengan ikan bilis. tapi tiba-tiba je plan B terbuat dulu kan. tak dapat pekasam, ikan bilis pun jadila :pgoreng rangup krupp kruppppyummy !

perut kenyang suka hati :)


5 comments:

nanonano said...

wow !
bubur ayam mekdi.
hahaha

Redbloodsnow said...

adoiii yangggg! ko wat aku mencari buburrrrr! arghhhh nak bubur gakkkkk. ko nyer pasal lah nih..hehe

lily lotus said...

sampai sini dgr bunyi kruk krak makan bilis tu. ngeee

PinQib said...

hehe..
ikan pekasam ni masam kann>>

Gaduh MANJA! | How much do u LOVE me? | First Two Wheels Moment

~dARlee zURiS~ said...

camnie auntie leh tlg buatkan bubur tuk kysha eyh?
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...