Friday, December 31, 2010

jumpa di anak dara kenit

CAKKKKKKKKKK !!!!!tengoklah siapa in the house. si anak dara kenit ni ha. kysha oi, comel benarrrrrr taw kamu ni. geram !! kecil comel je taw si budak ni. yelah, kalau tengok blog mommy dia. nampak dia ni macam besar. tapi rupanya share gen yang sama ngan mommy dia, kecik molekkkkk :Ddah la elok je tak meragam lak dia. first time jumpa aku, boleh diambil-ambil, didukung-dukung, dipeluk-peluk, dicium-cium. hihihihi. dia dah kenal ehemm.. auntie dia ni. ahahahhaha :p yelah. auntie lah. bukan kakak. umur dah nak masuk 25 (padahal baru beberapa hari lepas je masuk 24, ada hati nak mengaku 25 ek :p).me and mommy kysha. aku macam terlebih tinggi pulak di situ. hehe. sian lil kysha tersepit kat tengah-tengah. weh akak, sumpah aku geram ngan anak dara mu ni wehh. kalau aku ada anak bujang, leh bagi kawan-kawan. apakan daya, si bujang saya dah berumur 27 tahun. itu takleh share ngan orang =)) hahaha.

nanti kita jumpa lagi ye kysha :D


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...