Friday, November 19, 2010

the social network

helo, helo ? ada orang tak ? hehe. sunyi sepi ahhh, semua cuti panjang ke ni ? jeles !

btw, ada siapa-siapa yang pergi ni lagi tak ?
leh kita hye-hye nanti :)


7 comments:

Redbloodsnow said...

ko gi ea yunk. eeee jeles nyerrr. kenapa lahhh nuffnang x buat acara kat kuching ek :(

Yot | is | Yati said...

eh aku rasa macam da tengok. download punya.hehe.

Zumie said...

ohh...ape itu sya tidak tahu

sweethOneY said...

zie - haah. pergi yang :)

yot - yeke? haha. aku hentam je ni. takdelah minat pun. orang dah invite, marilah kita pergi :P

zue - movie baru yang

smiley said...

time keje kat kl dulu dpt juga peluang camnih..seronok sgt2..tapi skg...dh tukar tempat keje baru...tak merasa dah benda nih semua...huhu

regards,
Sofia Smiley

p R i n c E S s _ N said...

bes x beb..?? msti jmpe rmai bloggers..

Nem0 o0h Nem0 said...

bestnyerrrrrrrrrrr.. mesti nti dpt jumpa kwn baru. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...