Tuesday, October 5, 2010

malam berinai

hai :)

nama kite amna. sapa-sapa biasa baca blog yong, mesti la kenal kite kan ?

nampak tak tangan kite ada inai tu ? comel kan :D hep ! kite kata inai tu yang comel lah, bukan kite. hihi

hari tu la.. kite pergi rumah yong masa malam 1hb tu kan. tengok-tengok kakngah tengah pakai inai. itu la yang kite pun nak pakai jugak. tapi kite pakai sebelah je. tak mahu lah pakai dua-dua belah tangan. itupun lenguh sangat tangan kite tahu sebab kakngah kata tak boleh gerak-gerak. kena duduk diam je. memang kite duduk diam-diam betul.

kite ajak yong pun pakai inai sekali. tapi dia taknak pulak. patutnya orang yang nak bertunang la sakan berinai kan. ini kite yang lambat lagi nak tunang neh pulak yang over. hik3inilah hasilnya kite berinai malam tu :)

okay lah. kite tak reti pulak nak tulis panjang-panjang sangat neh. nanti yong update gambar-gambar tunang dia taw. tata semua ♥

// ha, baca lompat-lompat lagi. kan dah salah paham. aku mana ada berinai pun. bebudak kecik je yang pakai inai.. *sambil wat muka garang :P


5 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

alololo..mengepakk jekk tgn pkai inai..comel..

nanonano said...

uiit? tunang pun pkai inai ke? xtao pun,
hehe tp aku merinduai jari jemari yg kemerah merahan tuuu..
nk pkai, tp mikirkan skrg ade budak yg sgt membuas, tido mlm pun kejap2 je..
so hold dlu la..
bile la dpt pkai ni..

*nk feel2 pnntin bru pun payah sejak2 ade ank ni :p

Redbloodsnow said...

curlas ah yong ko tuh dik. Ade mlm berinai bagai tue tunang...jelesss jelesss.

asal aku dulu x terpkir gak ek...hahaha :D

Nem0 o0h Nem0 said...

babe,cepatla updte.tal sabar nk bc ni..

nyna said...

amna adalah comel.
pp labuh. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...