Tuesday, June 8, 2010

perkara-perkara

perkara pertama.
I miss my boyfriend.
kedua.
I miss all my friends. true and real friends. yang mungkin sebelum neh aku terlepas pandang ataupun tiba-tiba macam neglected ke. kakyong n zatil, thanx for being my very best friends all this while, sudi mendengar aku menangis pulak tu. hihi tak malu.

dan makcik neh sangat aku rinduk!Oh! sangat rindu. yang, habis aku view selai-selai gambar kita dulu. always love you.

ketiga.
I miss my family. eh, macam mana boleh letak yang ketiga neh?
bukan.. bukan, bukan ikut turutan lah. minggu lepas adalah tidak sunyi. ada mirah temankan, lepas mirah balik.. kak ngah pulak datang. and now mereka dah balik rumah :( saya sunyi!adik-adik saya adalah kawan yang terbaik sekali di dunia neh!

okay, sebut adik-adik tak mencukupi rupanya ;p. time kaseh pada ngah, nina dan mirah yang menceriakan hari-hari aku yang agak mencabar kebelakangan neh :')

keempat.

today, i received a very unexpected text (yesterday also got unexpexted text, haih. Lets not talk about it). okay, again, today i received a very unexpected text from my ex who have been married recently. apehal bang? lu tak bahagia ngan bini lu ka?

he said that 2 nights in a row dreaming about me, like I have some problems. So, he being the concern one, asked me is everything okay. sorry for him, i just can't / don't know how to treat him nicely after everything that he put me through. next time, never ever care about me because you are NOT the one who supposed too. just mind your own business. and just leave me alone, could you please :) elok I duduk diam-diam tak kacau orang, u brings back all the hurt. so just stay away from me and my life.

**************************************

Kadang-kadang kita terlalu pentingkan benda yang lain, sampai terlupa apa yang kita dah ada kan. Jadi para pembaca, hargailah benda / kawan / family / kekasih yang sentiasa ada dengan anda! and don't get too attached with something sebab bila something unexpected happened, maybe it won't be too hard. I have learned my lessons, very well I think for this time :')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...