Thursday, November 26, 2009

Selamat Berkorban!

Saya blur!

Macam tak berapa sihat kot. Diary hari ini ; bangun pukul 9, terus mandi. Pukul 10 sambung tidur balik kerana berasa tidak sedap badan. Sehinggalah pada pukul 1.38 baru membuka mata semula. Hebat tak? Hahahaha. Lepas tu, terus pergi makan. Anak dara apakah begini. Sayang, you jangan menyesal dapat gf begini yer. Don't tell your mom yer~ Hahaha.

Aku rasa macam nak keluar, ada barang peribadi nak beli. Haha. Comel gila cakap barang peribadi. Tapi Kakyong tu membusy sangat nak buat kek dia tu. Kakyong, nak marble cheese cake!! Ailebiu~ Hihi.

Ramai yang dah balik kampung hari ni yer? Aku balik kampung esok.. Mak suruh balik awal sikit, tapi malas la. Nak tunggu emak balik sama-sama jugak ;D Selamat hari raya korban ye kawan-kawan! Drive balik kampung tu elok-elok sikit perangai, jangan asyik nak marah je (Aik, macam kata pada diri sendiri je.. Haha)

I know you miss me so much.. Cause I miss you too

8 comments:

MiSZuE said...

miss u tooo hahah

camat harti raya haji yng~~

joegrimjow said...

org yg kire rindui xsemesti merindui kita

saje bikin emo
lalala~

appy raya

Yot | is | Yati said...

ko berkorban ape taun ni? ngeee~

:: p R i n c E s S _ N :: said...

selamat ari raye korban tooo...

khairul onggon said...

Salam Aidil Adha Izzatul... :)

cik EPAL said...

selamat hari raya aidiladha ;)

sweethOneY said...

zue - miss you three lalink~ :D

joe - hehe, saje bikin panas ekk.. takpe, kita kena +ve thinking ;)

yot - aku berkorban hati dan perasaan.. hahaha..

ayein - ;D

cik epal - selamat hari raya too

khairul - selamat hari raya en khairul :)

Redbloodsnow said...

AKU LAGIIII RINDU KAT KO YANG...HIHI. BTW, SLMT HARI RAYA HAJI :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...