Thursday, November 19, 2009

More pictures..

Lagi cerita pasal Homestay. Hari tu tak sempat nak update habis. Eh, sebelum tu.. Nak bagitaw, malam semalam ada Oscar Night. Tak sangka lagu dengan short film group kitorang dapat nomination.. Tak menang, tapi dah tercalon pun syukur ;p Itu update nanti ek :)

Meh meh aku nak share gambar..Ni family angkat aku.. Err.. yang duk kat barisan belakang sekali tu je. Yang posing over-over tu semua, sila maklum gf di GEMS merangkap adik-beradik angkat. Hihi. Sir Kama cakap takot tuan rumah tu tengok kitorang dok posing gitu.. Isk ;pHmm.. nak recommanded tempat ni pun aku tak berapa nak yakin. Sebab homestay dia, pada pendapat saya yang jujur dan ikhlas ni.. Tempat dia tak menarik. Jauh ke dalam. Sumpah jauh ke dalam sampai aku sesat time nak keluar beli barang. Lepas tu, rumah dia sangatlah perlu diupgradekan. Kotor.. Rumah kalau kecil tak apa, kalau kotor tu yang aku tak tahan tu.. Wash room dia.. Hmm.. Berlubang-lubang stok kalau ada orang berdiri kat luar tu, tak payah susah-susah nak jengket-jengket, confirm dapat tengok free show.. Nasib baiklah cuma satu malam je weh kat situ..

Tapi apa-apa pun, thanx untuk family angkat kitorang sebab sudi menerima kitorang selama satu malam di situ. Budak kecik dalam gambar tu pulak sampai tarik-tarik tangan tak kasi kitorang balik. Seronok eh tiba-tiba ramai kakak lawa-lawa datang rumah? Hahahahaha ;pYang saya pegang itu panadol. Duduk sana asyik sakit kepala :(

Tiba-tiba aku dah malas nak cerita. Cuci je la mata korang kat sini ek

Kawan-kawan di GEMS yang memang best. Lagi 3 minggu je weh kat sini. How times flies :')
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...