Saturday, November 7, 2009

Malas nak layan blog. Busy tu tak la sangat. Tapi sejak bila tah ketagihan terhadap blog makin berkurang. Hmmmm.. Mungkin faktor internet kat Harvard yang selalu macam @$%^I$%)&O tu kottt.. Hahahahaha

Actually kan, tiap kali ada buat aktiviti apa apa, mesti ada amik gambar. Tapi mana pergi la pulak wehhhhh mood nak terjemahkan gambar tu ke dalam sebuah entry. Tapi takpe, walaupun takde siapa mintak, nanti aku akan update jugak. Aku suka tulis diary ni, nanti boleh aku baca balik apa aku tulis ;D. Walaupun berasa malu dengan penulisan sendiri... ;pPagi tadi ada exam untuk jawatan N41 kat Matriks Gopeng. Ada sapa sapa sini study kat situ ke? Aku ni macam bagus jugak kan, budget masa ngam ngam je.. Tak amik kira pulak kalau jammed ke apa. Pikir kau sorang ke yang exam?? Hahahaha. Memang jammed pun, kereta jalan macam siput!!!! Kesimpulannya, dari simpang traffic light sampai la pintu masuk kolej.. semua kereta magic bertukar menjadi siput! Adala 4-5km gitu.. Resultnya, aku masuk exam hall lambat 45 minit. Soalan pulak macam best. Aku mana sempat nak study dengan bersungguh sungguhnya. Apsal soalan kenegaraan dia susah haaaa???? Apa tanya tanya pasal Akta ni weh :|

Eh, ada sapa sapa pergi jugak tak exam tu tadi? Cane? Leh buat tak korang?????

tapi kan.. pas habis je exam tadi.. terus gerak pergi JJ. Niat nak beli barang tu dah ada. La la la lui~ Saya suka! Dah lama tak beli barang ;D.

Pastu, kitorang pergi tengok movie. Pisau Cukur! Best.. Suka jugak.. 3.5/5 kot.. Citer dah best, hero dah cukup handsome dan sejuk mata memandang. Eh, sapa yang berlakon jadi hero dengan Maya Karin tu eh? Apsal muka dia comel gila walaupun dia bergigi besi ekkkk?? Hahahaha.. Tapi background dia macam nampak sangat kaku laa.. Tak real.. Tapi takpe, citer dia aku suka <3. Korang tak suka, itu korang punya pasal ;P

Esok dah nak balik Harvard :(. Heh, Harvard kat Sungai Petani la.. kau ingat Harvard mana? Malasnya.. baju pun tak basuh lagi ni.. :|
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...