Friday, October 23, 2009

Audit

Nak share sikit gambar masa audit semalam. Site manager GEMS datang audit company kitorang. Tapi kan, punya lama kitorang tunggu dia datang.. Alih alih bila dia dah sampai, time tu la jugak black out! Gegegege.. takde time lain ke ko nak blackout pun weh T_T
Our CEO, with his cute secretary ;P Te he heeSite manager for Harvard site, Tuan Haji with COO.Keadaan luar office.Office kitorang ada kerusi ni. Lalala.. kerusi curik kat kafe! Hahaha.. nak cantikkan office punya pasal sebab site manager nak datang audit, macam macam idea timbul ;P. Tengok, punya semua berebut nak duduk kerusi tu, berhimpit himpit macam nasi impit pun takpe. Hahaha

Nanti aku tunjuk kat korang eh full layout office kitorang :)Apsal mata aku macam kecik sebelah? Adakah eyeliner aku sebelah tebal? Hahahhaha.. kantoi!

Eh, tadi kan.. kan.. kan.. Aku pergi pejabat pos, nak pos borang PT.. Sebelum tu kan.. pergi sekolah mintak sign pengetua, untuk pengesahan sijil.. Lepas tu kan, terstuck lama la pulak kat office sekolah tu.. Lama tak jumpa dorang, macam macam la pulak nak borak.. Pastu kan.. Ada akak tu cakap kan.. Slimnya ko sekarang! hahaha <-- ini motip sebenar perenggan ini ;P. Walaupun kalaupun akak tu cuma menipu ataupun mengambil hati aku, aku tatappp gumbira.. Hahahaha ;P
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...