Monday, August 24, 2009

Random facts about me.

1. Pertama sekali, saya bukan gadis pink. Haha

2. I get annoyed easily. Why aa?? Tapi no worries, saya cuma easily get annoyed dengan people yang saya tidak kenal atau tidak berapa dikenali. Dengan geng-geng keras, takde nya ;D

3. Saya adalah seorang yang garang. Fakta!

4. Tidak suka menerima panggilan atau msg selepas pukul 12.00 am. Itu adalah waktu tidur, tahukah? Walaupun kadang-kadang pukul 2-3 pagi masih berada di atas talian (online) tetapi sila maklum pukul 12 ke atas adalah waktu tidak sesuai untuk call rakan yang tidak berapa rapat. Kalau geng keras ke, kekasih ke lain cerita.. teehehehe

5. Lagi pasal telefon, tak suka orang main miskol tak tentu hala.. nak kena pijak? Haha. Nak-nak kalau miskol selepas pukul 12. Lagi best kalau time tu aku tengah tidur, lepas tu aku terjaga pasal kau miskol.. memang best!

6. Jarang keluar rumah. Biasa duduk dalam bilik memerap je. Haiyoh! Tak bagus kan.. Tapi ai takde kawan la dekat kawasan kejiranan sini T_T

7. Sejak balik dari Sarawak, tak pernah lagi pergi tengok wayang. Lagi satu cerita sedih T_T

8. Saya berada di dalam kategori gadis tinggi. Mempunyai ketinggian 164 cm. Err.. tinggi atau normalkah? Hehe..

9. Pernah bergelar cikgu selama 2 bulan (:

10. Tak dapat nak fikir lagi untuk fakta kesepuluh. Ada sapa-sapa nak tolong tambahkan bagi fakta yang kesepuluh ini?









13 comments:

ezaty said...

no 3 tue tlah disahkan oleh saya!haha.nak tmbah no10.seorang yg pelupe!ckp nk lanje conetto.ta lanje2 pon.haha=P

Redbloodsnow said...

yang...random about u yg #2 tuh kan..same lah kte yang. aku mmg annoyed giler if ade org yg bukan geng keras nk ngade²...mmg terase nk bg kaki jek taw :D

MiSZuE said...

yg ke sepoloh...
sangat cumil

(puji nak wet raya!)hahaha

Faizah_Haris said...

berseri2 wajahmuu....apa rahsie? hihihi

nanonano said...

alaaaa mencik !
bru nk bg no 10..
zue dah kasik dlu,,
grrrrr !!!

joegrimjow said...

10
pernah date dengan anak murid
lalala~

:: p R i n c E s S _ N :: said...

biaq betol hang 164?? aku 163...tp mngapakah ko nmpk ag tggi..adakah krn heels mu...wuaa..kaki ku x larat gn heels...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

aku nk add...izza ratu selendang...yeahhhh!!!

Erina Asmawani said...

garang? wuu..takotnya..hehe..but u look very sweet in pink la yunk ;)

sweethOneY said...

zaty - hahaha.. terima kasih kerana mengesahkan faktaaaa.. kekeke.. hoi, tak lanje coneto pun dah lanje benda lain kan.. pijak kang! haha.. next time!

zie - tu la yang.. aku neh klo orang tak berapa kenal pastu gedik2 ngan aku, memang rasa menyampah je.. hahaha

zue - ooooo.. puji de makna owhh

kak faizah - hehee.. mna de, effect gambar aje tuu

nano - ha.. neh pun sama nak duit raya ke? hehe

joe - haip! i tak penah ada scandal ngan anak murid okek.. lalala~

ayein - haha.. entah, aku tibai je.. tapi sebab ko 163, jadi mungkin aku adalah 165 ataupun 167.. haha.. suka2 aje.. dah lama tak ukur ;D

yeah! idup ratu selendang! hahaha

ena - hee.. takdelah garang tak bertempat ena.. (: tenx

Nem0 o0h Nem0 said...

kamu comel.. itu fakta!!

Shafie said...

tkt oh kakak garang..hehe..
tp dia baik oh..
tak knl maka tak..hmm..ahaha..

mmg2..awl2 dlu knl za..susah nk dpt lynn kn3.. :P
tp skg rsnya sgt OK :D

tggi 164 ek..oo..heee

fakta 10...
za tak pnh jumpa sy..wakkaka..tu fakta :pp
ok2..fakta yg lain..pandai wat kek lapis kn..hehe

p/s: nk duit raya gak :D

sweethOneY said...

nemo - hehe.. time kaseh babee..

shafie - i mmg ada sikit sombong dengan orang tak kenal or baru kenal neh.. hihi..

aik, puasa x penuh mana boleh nak duit raya.. haha ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...