Saturday, August 22, 2009

hari pertama

assalamualaikum wahai pembaca budiman (ecehhh..)
hihi, jawab salam dulu.. baru boleh teruskan pembacaan okek

korang bangun sahur tak neh pagi td? bangun tak??
aku tak!! haha.. apakah dengan bangganyaa T_T
tak bangga pun.. rasa rugi amat
terlepas sahur 1st Ramadhan ): walaupun kena tembak dek jepun kan.. kekeke

nak dengar cerita tak?
tadi kan.. aku on Yahoo Messenger (YM)
lepas tu, ada nick tidak dikenali menyapa diriku ini
lepas tu bercakap perkara tidak senonoh! apakahhh..
bulan puasa neh dia pulak yang jadi syaitonnnnn
setakat itu sahaja perbualan kami
tidak ada lanjutan okek
titik.

ok, tukar topik!

korang dah fikir ke nak berbuka apa hari neh?
hihi, baru pukul 3 petang dah fikir nak berbuka apa kan..
eh.. tapi ok apa, kalau orang macam aku neh masuk dapur untuk memasak.. memang duduk 2-3 jam di dapur T_T

selamat berpuasa di hari pertama (:










17 comments:

gud4nothings said...

ishk2...sape tu za..siap ada muka lg..

Erina Asmawani said...

same la kte geng kena tembak ngan askar jepun. sep skit! tapi rasa rugi jgak sbab puasa 1st da tggal..huhu

*sape plak mambang yang kuang ajaq tuh! bodoh bingai tol!!

ezaty said...

haha
free2 je glamer org tuehh

Shafie said...

xpose? huhu..

erk..apsal mamat tu..
tetiba je tegur gitu..

2-3 jam? hihi..
g bazar ramadhan je :P
tp harini lum lg kot.

joegrimjow said...

haha
ade muka lagi tuuu
bawah2 xdee ke?

pwincess AJA said...

eish.sgt xsenonoh nye jantan.
xpe kak,dpt pahala kat akak walaupong akak diserang bendera jepong.:PPP

chipsmore said...

bulan pose pon keji gak pangai mamat ni..hehhh

lily lotus said...

ishk2 mesti dia lupa nk apply cuti tu..kan syaitonnn annual leave sebulan??

Bapak said...

setan yang terlupa apply cuti..kan tak pasal2 dapat publisiti murahan..heheh

:: p R i n c E s S _ N :: said...

perghh...dasar setanzz btl....siap pics ko ltk...bgs!!

Nem0 o0h Nem0 said...

ape la punya manusia tu..

nanonano said...

bahye btl,
tergugat iman ai pose2 ni bile jumpe words tuhh :p

sweethOneY said...

yuz - hehe.. tidak dikenali

ena - tu la.. baru ckp kat ena hari tu pil merah jambu kan.. tibe2 sendiri pun kena tembak.. kekeke..

zaty - tu la.. bukan susah pun nak glamor.. hehe

shaf - mamat tu kekurangan kasih sayang agaknya

joe - bawah2? perbualan tamat di situ sahaja.. hehe

aja - tu la dia.. org kurang kasih syg

chipsmore - bulan puasa pun nak buat hal kan ;p

sweethOneY said...

kak lily - aah kak, terlepas lak sekor neh

bapak - hee.. blogger kan memang begitu

ayein - hehe.. sapo suh nak menggatal letak pic..

nemo - tu la, cian dia..

nano - haha.. haip! ke mana peginya pikiran mu neh.. lalala

Redbloodsnow said...

ek ehhh..mmg kes gersang tahap banggang ah jantan tuh. sex maniac!

Anonymous said...

cam syial jew muke...
agak2 lupe nengok cermin dulu kot..
bingai btl siap ltk pic..

sweethOneY said...

anon - hee.. ini ditujukan kepada si pembuat onar kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...