Saturday, August 1, 2009

permulaan bulan yang baru

hye semua!
hihi, hidup lagi rupanya tuan rumah neh ek? ;p
berat montot ar mau update blog
(montot jugak disalahkan.. ish3~!!)

gambar banyak sangat..
neh pun baru lepas transfer and edit gambar
buat itu aje pun dah nak tertidur depan lappy ;p
belum lagi nak menaip, susun ayat, susun gambar semua..

hari neh dah 1 august korang..
kejap gila masa berlalu ek ek ek?
utang puasa pun tak habis bayar lagi neh
start isnin neh kena marathon lah..
apa lah nak jadi, ponteng puasa nak..
ganti puasa liat ):
meh sini nak babab sikit sapa yang nakal sangat tu ;p

selamat berhujung minggu kawan-kawan
jaga kesihatan ok
h1n1 di mana-mana sekarang neh
takecare. tata~









2 comments:

Shafie said...

tu r..
babab je montot tu..meh cni :pp


sampai tertdo? haha
izza ni..berposing dpn sambil mandi lg r tu..hik3

tu r h1n1 da ade dkt2 area ni.upm. dkt tu.huu

:: p R i n c E s S _ N :: said...

tdo puas2..da keje t xley tdo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...