Wednesday, August 19, 2009

the day I come..

okey, dah update pasal graduation day
jum kita amik gear reverse pulak sekarang neh ;p
nak cerita dari hari rabu..

aku bertolak ke KL pada hari rabu
pukul 11 pagi dari sini..
ALONE! haih, first time drive sorang-sorang pergi jauh taw..
beranikan diri aje :D
berani tak saya? hehe

mengantuk jugak sebenarnya masa on the way tu
sebabnya malam sebelum tu aku tak boleh tidur
itu lah dia, bila orang dah biasa tidur lambat.. sekali mata tu kena paksa tidur awal, menjawab la aku bergolek-golek atas katil tu sampai pukul 3 baru lelap T_T

aku stop kat dua hentian.. hentian tapah dengan rawang..
bukan lah letih sangat.. tapi nak kena refill nescafe.. haha
3 tin nescafe yer aku togok sepanjang perjalanan tu.. dasar penagih nescafe :D
lagipun bosan sangat lah drive sorang

pendekkan cerita, sampai bangi around 3 pm..
kesian makcik tu berjanggut menunggu aku.. haha
sorry yer makcik, i tak pakar jalan-jalan kat KL neh..
tu yang entah ke mana-mana aje aku pergi tu :D
pastu kidnap zue bawak pergi UKM, aku nak pergi amik jubah
nasib baik orang tak ramai.. ada la seketui dua aje
lepas tu, kitorang pergi makan kat old town.. sayep rindu old town bangi!!

dalam pukul 4 lebih, gerak pergi klang..
nak jumpa budak kecik tu ha
nasib baik aku suh dia pergi kelas biology petang tu
pastu nasib baik gak ibu dia tak kasi ponteng sekolah hari rabu tu
kalau tak, sia-sia je ko ponteng dik.. akak sampai petang gak
hahaha ^_^

sampai je kat esso bukit raja tu
pindahkan budak tu dari keta ibu dia ke keta kakak-kakak tiri neh..
hahaha.. aku dah kata dah mesti dia pemalu mula-mula
dok senyap je kat backseat tuh..
ingatkan buat apa.. rupanya dok main menatang rubic tu.. hohoho

lepas tu, terus gerak ke stesen komuter klang
tunggu cik adik yang putih melepak neh ha..
nasib baik akak tak pengsan aje kat situ
kemain lama ko bersiap dik oi! haha

lama gila kan kita tunggu dia neh..
dari pukul 6 lebih sampai 8 lebih.. nangissss T_T
hahaha
sempat la pergi makan roti canai dulu kat mamak depan KTM tuh

pastu plan asal kitorang nak pergi makan seafood kat port klang
ingatkan orang tu taw lah jalan.. rupanya dia dok sesatkan kitorang lagi ada!
haha.. isk, apalah budak kapar neh!
orang nak pergi makan seafood, dia bawak p pelabuhan kargo lak..
dahla jalan gelap gulita.. trailer semua stok laju-laju...
sian gf aku, sebab dia yang drive.. aku sudah flat
aku tidur aje.. hahaha.. sorry ye sayang..
mood aku dah nak terbang aje masa tu..
mintak hampun je i senyap je masa tu.. srious tak larat gila ):

final solution, kitorang pergi makan tah kat restoran mana kat area situaku yang dah lembik.. ngan akak si mata bulat :P
eh, time neh kelakar ok..
semua orang kan dah tahap kebulur..
so, bila makanan dah sampai.. serbu lah kan!!
pastu dah baca bismillah neh..
nak pegang lah sudu kat tangan kanan, garpu kat tangan kiri kan..
alih-alih, boleh tak dua-dua tu GARPU!!
senak pewot aku kejap di tempat kejadian..!!
waiter tu pun time aku panggil suh tukar, dok tahan gelak
nak gelak tu, gelak aje lah!! hahaha :Psiti hajar dan siti ezaty..
eh, silap.. silap!!

siti hajar dan ezaty
weh, dik.. apatah nama ko neh.. ada nur ke nurul ke tak ek?

masa makan tu, ada la dua tiga kali ibu dengan abah zaty neh call
risau lah tuh orang culik anak diorang dah pukul 10 lebih tak hantar-hantar balik lagi.. hehe

sudahnya, malam tu kitorang tidur rumah zaty je
haha
aku malas nak ulang banyak-banyak kali dialog yang zaty cakap kat ibu dia.. :P
zaty senget!!segan siotttt masa nak masuk rumah..
tapi buat muka tak malu je :P

so malam tu, we are having a slumber party!!
party lah sangat kan.. ;p
gambar kabur sebegini lebih baik tak payah letak kan..
tapi suka hati lah, nak letak jugak!
kalau rasa semak, cuba lah delete!! hahaha

dalam penat-penat tuh, dok layan berborak
aku rasa pukul 5 pagi baru tidur kot
malam tu kitorang bukak sesi cerita hantu
hahaha.. kan dah ada benda pelik yang jadi!
sampai aja nak pergi toilet yang depan bilik pun nak berteman.. yang aku lak tak berani ditinggalkan dalam bilik dengan akak aku yang pelik tu!!

nasib baik kita dah salam balik pastu kan yang.. hehe

waaaaaaaa!! panjangnya entry neh..
letih tak agak-agak mata korang yang membace neh? ^_^











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...