Friday, July 17, 2009

tik tok tik tok

hari ini hari apa kawan-kawan?

ha, yang blakang duk tepi tingkap tu..
apa jawapan dia?

pandai pun!! hari ni hari JUMAAT ;D

semua orang suka hari jumaat kan..
aku pun suka ;D (senyum lebarrrr)
dan.. tak lama lagi karier aku sebagai seorang guru akan berakhir
dan tataw lah pulak berapa lama nak tanam anggur pasneh
T____T

bila ye hari 1st aku jadi guru?
lupa dah, malas nak korek entry lama..
sedar-sedar je, tinggal lagi 2 hari..
tsk.. (':

rasanya 2 bulan neh banyak pengalaman dah aku kutip
ceh, buat ucapan macam hari terakhir pulak
takpe, takpe..
kita tangguhkan dulu ucapan neh,
akan memberi ucapan rasmi pada 21 julai kelak ;D

i've been too busy since i be a teacher..
2 minggu selepas habis belajar, terus masuk sekolah..
dan sekarang, time for a long holiday!!!

22 julai - 28 julai..
i'll be away..

(:

tata guys.
have a nice weekend.










10 comments:

Shafie said...

nak ikut izza holiday...hee..
nk bodek ayam haritu :pp

ini q i L L said...

jd ckgu? cm best je
best x? hehe

WADI said...

mcm aku tau je nkgi mana.... kahkahkah... have a nice holiday... ade ole2 jgn lupa aku... kahkahkah

:: p R i n c E s S _ N :: said...

jgn lupe souvenirs from swak ok!!! epy holiday...27th aku da start keje...wuaaaa...

Framestone said...

holiday jgn lelame ek... coz lepas nie nk holiday lg lame

nanonano said...

ehh hr ni bukan isnin ke?
huhu

lily lotus said...

enjoy ur holiday!

MiSZuE said...

happy holiday yang
hati2 tau

pastu jumpe kakak ko ni plakk
nak kiss ko manyak2

wakakkaaa(teserlah kelesbonye gagaga)

~dARlee zURiS~ said...

ehh..g bln nie ek
have a nice holiday ye!

Redbloodsnow said...

hehehe..away sbb nk berhuha seakan ngan aku kan yang...mwahhh!!! misz enko n fea :(

xpe next year, aku plak ke sane. tgguuuuuu :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...